Πόση επιρροή ασκεί το 2020 ένας δυνατός influencer;

Share :

Ω ναι ένας ινφλουενσερ τις τάξεως των 50-100 χιλιάδων αληθινών ακολούθων έχει δύναμη, και μάλιστα μεγάλη.

Γράφει ο καθηγητής Digital Marketing Μιχάλης Μπότας.

Φυσικά δεν σου λέω πως αν επενδύσεις για τις διαφημίσεις της εταιρείας σου σε έναν ινφλουενσερ οτι θα σε εκτοξεύει, όχι, αλλά σίγουρα θα κάνεις πολύ κοινό να ασχοληθεί με το προϊόν σου, κάτι που με απλες χορηγούμενες διαφημίσεις θα αργήσει πολύ να γίνει.

Και εδώ έρχεται το ερώτημα γιατί οι περισσότεροι πελάτες σταματούν δυσαρεστημένοι την συνεργασία τους με έναν πολύ ισχυρό και με πολλούς ακόλουθους ινφλουενσερ, γιατί λοιπόν δεν πετυχαίνουν τον στόχο τους;

Όσο λοιπόν και να φαίνεται δύσκολη η απάντηση δεν είναι, ένας ινφλουενσερ μπορεί να εχει γίνει επώνυμος με χίλιους δύο τρόπους, αυτο δεν σημένει οτι ξέρει απαραίτητα και μάρκετινγκ, δεν είναι εξειδικευμένος δηλαδή να φτιάξει ένα σχέδιο παρουσίασης ενός προϊόντος, και αναγκαστικά περιορίζεται σε στορυ και πόστ με φωτογραφίες με το προϊόν, λέγοντας πόσο καλό είναι, και φυσικά ο κόσμος δεν είναι χαζός και δεν πείθεται από κάτι τόσο συνηθισμένο πλέον…

Φυσικά και πρέπει λοιπόν να επενδύουμε σε καλούς influencers, αλλά πάνω από την ομπρέλα μιας καλής εταιρείας marketing.

You may also like
Δύο δωρεάν Digital μυστικά για να βελτιώσετε το Μάρκετινγκ του ιατρείου σας.
Δυο εύκολοι τρόποι Digital Marketing για Νυχτερινά Κέντρα