Tι καμπάνια να κάνω αν είμαι νυχτερινός επιχειρηματίας;

Share :

Αυτήν την στιγμή στο παιχνίδι υπάρχουν δυο μεγάλοι παίκτες: Η ανάγκη και η συνήθεια, δηλαδή η Google και το facebook. Ανάλογα λοιπόν με το πιο είναι το προϊόν σου, διαλέγεις και ομάδα.

Επιτρέψτε μου όμως, για να για να γίνει απόλυτα σαφές να δώσω δυο παραδείγματα Facebook ads για μια νυχτερινή επιχείρηση και πως αυτά μπορούν δουλέψουν ευεργετικά στην προώθηση της.

Αν έχεις ένα κέντρο διασκέδασης κι από την επομένη εβδομάδα έχεις κλείσει έναν καινούριο καλλιτέχνη, κάπως πρέπει να το μάθει ο κόσμος. Που συχνάζει λοιπόν ο πολύς ο κόσμος; Καλά μάντεψες, στο facebook και στο instagram.

Δυο από τις προτεινόμενες επιλογές είναι:

Α) Promote Post :Ανεβάζουμε στο page μας μια φωτογραφία του καλλιτέχνη, γράφουμε μια περιγραφή και την στοχεύουμε στο κοινό που μας ενδιαφέρει δίνοντας βάση σε ηλικίες, περιοχές και ενδιαφέροντα.

Αν έχουμε website τότε μπορούμε να κάνουμε την προώθηση ακόμα πιο επαγγελματική, γραφούμε ένα σχετικό άρθρο και στην συνεχεία το κάνουμε post στο Page μας, και προχωράμε όπως στην πρώτη περίπτωση δημιουργώντας μια καμπάνια και στοχεύοντας τον κόσμο που μας ενδιαφέρει όπως και παραπάνω.

*Μπορούμε απο το ads manager του facebook να τρέξουμε την καμπάνια μας και στο instagram (post/stories).

Β) Page Likes:Αν επιλέξουμε μια γενική προώθηση του page μας θα πρέπει να απευθυνθούμε σε έναν γραφίστα να μας φτιάξει μια cover photo μαρκίζα του καλλιτέχνη με πληροφορίες, ώστε όσο διαρκεί η προώθηση να κερδίζουμε εις διπλούν, από την μια να κάνουμε γνωστό το page μας στον κόσμο κερδίζοντας likes και engagement από την άλλη ο κόσμος να μάθει και για τον καινούριο καλλιτέχνη!

Σε αυτην την περίπτωση, το σημαντικότερο είναι ότι ο κόσμος θα συνδέσει το όνομα του μαγαζιού μας με τον καλλιτέχνη, το όποιο οδηγεί σε μια ασυνείδητη παραπλάνηση οδηγώντας τον να κάνει Like στο Page μας σκεπτόμενος οτι κάνει στον καλλιτέχνη.

Προσοχή το facebook δεν θέλει κείμενο μέσα στην εικόνα οπότε το καλύτερο είναι να γράψουμε μόνο πχ έναρξη 25/3 και τις υπόλοιπες πληροφορίες πάνω στο περιθώριο που μας δίνει για περιγραφή.

Εν συνεχεία προχωράμε όπως στην πρώτη περίπτωση δημιουργώντας μια διαφήμιση και στοχεύοντας τον κόσμο που μας ενδιαφέρει!

Με βάση την μέχρι τώρα εμπειρία μου ανάλογα τον χρόνο που έχουμε στην διάθεση μας διαθέτουμε και το μπάτζετ, χρειάζεται προσοχή γιατί είναι πολύ εύκολο να ξεφύγουμε, τα 20 ευρώ ανά ημέρα ακούγονται αθώα αλλά 600 ευρώ τον μήνα δεν είναι και λίγα, ειδικά αν δεν πιάσουν τόπο.

Όχι άλλα event!!! Αποφεύγουμε να δημιουργήσουμε κάποιο event διότι έχουν το λιγότερο reach, ακόμα και το ίδιο facebook δεν τα πολυσυμπαθεί και η κακές γλώσσες λένε πως θα τα καταργήσει η θα τα αντικαταστήσει.

Με τους δύο πάνω τρόπους πάνω έχεις 100% άμεσο αποτέλεσμα, το μόνο που χρειάζεται είναι να γίνουν με προσοχή γιατί η έκθεση θα είναι μεγάλη και κάποιο πιθανό λάθος ακόμα και ορθογραφικό μπορεί να φέρει ζημιά στην εικόνα της επιχείρησης.

Μιχάλης Μπότας. Καθηγητής ψηφιακού Marketing στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας.

You may also like
SEO: Οι βασικοί παράγοντες της πρώτης σελίδας
Το Digital Marketing μπορεί να κρατήσει τους νέους στην Ελλάδα!