Το Facebook πέθανε ζήτω το Facebook

Share :

Το σοβαρότερο εργαλείο που που δώθηκε ποτέ στους Μarketers φαίνεται να περνάει κρίση. Περνάει όμως κρίση, ή μήπως οχι;Μια έρευνα γνωστής εταιρίας μετρήσεων λέει ότι έφυγαν από το ΦΒ τα τελευταία δυο χρόνια 1,9% σε ηλικίες κάτω των 24ων ετών,  είναι λίγο αστείο φυσικά γιατί αυτές οι ηλικίες απλά περνούν περισσότερο χρόνο στο ινσταγκραμ που ανήκει στο ΦΒ και χωρίς να εγκαταλείπουν το ΦΒ!

Η ίδια έρευνα λέει ότι το ΦΒ αύξησε την δυναμική του στις ηλικίες 45+ κατά 4,9%

Αυτό σημενει ότι οχι μόνο δεν καταρρέει αλλά αυξάνει την δυναμική του και σε μεγαλύτερες ηλικίες που δεν είχαν καμμία σχέση με το Ίντερνετ!

Το ινσταγκραμ σαν βοηθητικό εργαλείο αποδείχθηκε υπερπολύτιμο για τον Ζούκερμπεργκ, που τώρα μπορεί να ελέγξει τις τάσεις για ανθρώπους από 13 έως 70, παίζοντας καταλυτικό ρόλο οχι μόνο την αγορά αλλά και για την πολιτική ζωή του πλανήτη!

Μιχάλης Μπότας. Καθηγητής ψηφιακού Marketing στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας.

You may also like
Το Digital Marketing μπορεί να κρατήσει τους νέους στην Ελλάδα!
Tι καμπάνια να κάνω αν είμαι νυχτερινός επιχειρηματίας;