Δύο δωρεάν Digital μυστικά για να βελτιώσετε το Μάρκετινγκ του ιατρείου σας.

Share :

Google my Business

Το Google my business είναι το εργαλείο που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιατρείου σας, χωρίς να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ. Ξεκινήστε με την σωστή περιγραφή, Πχ Δρ Γιώργος Παπαδόπουλος ,ειδικός Νευρολόγος MD Βάλτε σωστά την ειδικότητα σας Πχ Νευρολόγος, όχι απλά Ιατρός, το ιατρός βάλτε το στην υποκατηγορία.

Προσθέστε ένα μίνι βιογραφικό, φωτογραφίες δικές σας και του ιατρείου σας, ένα βίντεο, που να παρουσιάζετε τον εαυτό σας, ή να μιλάτε για μια πάθηση που αντιμετωπίζετε στο ιατρείο σας, προσθέστε λέξεις -κλειδιά με τις υπηρεσίες που παρέχετε.

Μόλις τα κάνετε όλα αυτά θα διαπιστώσετε την οργανική άνοδο του Google my Business σας, αλλά και το τηλέφωνο σας να χτυπάει περισσότερο από νέους ασθενείς.

Σελίδα του ιατρείου στο Facebook

Χρησιμοποιήστε το δωρεάν εργαλείο, που σας δίνει το Facebook και δημιουργήστε την επαγγελματική σελίδα του ιατρείου σας εκεί.

Συμπληρώστε σωστά τις πληροφορίες του ιατρείου σας (διεύθυνση,τηλέφωνο,email,website και φωτογραφίες δικές σας και του ιατρείου σας.)

Προσκαλέστε τους φίλους σας,να σας κάνουν λάικ και ενημερώστε τους με αναρτήσεις για τις υπηρεσίες που παρέχονται στο ιατρείο σας, γράψτε άρθρα και παραπέμψτε το κοινό να μπει στην ιστοσελίδα σας.

Τα δύο παραπάνω εργαλεία,σε συνδυασμό ,θα δώσουν μια σίγουρη ώθηση στην επισκεψιμότητα του ιατρείου σας!

Ο Μιχάλης Μπότας Βραβευμένος Digital Marketing Specialist και Καθηγητής, είναι στην διάθεση σας για τυχόν απορίες σας, στο Ιατρικό Μάρκετινγκ.

You may also like
Στην [DMSS] του καθηγητή Ψηφιακού Marketing, Μιχάλη Μπότα τα δικαιώματά της ιατρικής τηλεοπτικής εκπομπής “Ιατρόραμα”.
Το Digital Marketing μπορεί να κρατήσει τους νέους στην Ελλάδα!