Δύσκολη, ή εύκολη εποχή για να είσαι ιδιώτης γιατρός, το μόνο σίγουρο είναι πως με σωστο Μάρκετινγκ Ιατρείου ο δρόμος θα είναι αδιαμφισβήτητα ευκολότερος. Ο Καθηγητής Digital Marketing Μιχάλης Μπότας δίνει δυο tip που θα βοηθήσουν τον ιδιώτη ιατρό να προσελκύσει νέους ασθενείς στο ιατρείο του.
Το Google my business βοηθάει στο Μάρκετινγκ Ιατρείου οσο πολυ λιγα εργαλεία αυτη τη στιγμή, είναι αυτο που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, χωρίς να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ.
Ξεκινήστε με την σωστή περιγραφή, Πχ Δρ Γιώργος Παπαδόπουλος – Ειδικός Νευρολόγος MD, Βάλτε σωστά την ειδικότητα σας, Πχ Νευρολόγος, όχι απλά Ιατρός, το ιατρός βάλτε το στην υποκατηγορία.
Προσθέστε ένα μίνι βιογραφικό, φωτογραφίες δικές σας και του ιατρείου σας, ένα βίντεο, που να παρουσιάζετε τον εαυτό σας, ή να μιλάτε για μια πάθηση που αντιμετωπίζετε στο ιατρείο σας, προσθέστε λέξεις -κλειδιά με τις υπηρεσίες που παρέχετε.
Μόλις τα κάνετε όλα αυτά θα διαπιστώσετε την οργανική άνοδο του Google my Business σας, αλλά και το τηλέφωνο σας να χτυπάει περισσότερο από νέους ασθενείς.
Τα εργαλεία που υπάρχουν μέσα στο Google my business μπορουν να δημιουργήσουν μια μοναδικη δυναμική Marketing Ιατρείου.
Σελίδα του ιατρείου στο Facebook
Χρησιμοποιήστε το δωρεάν εργαλείο, που σας δίνει το Facebook και δημιουργήστε την επαγγελματική σελίδα του ιατρείου σας εκεί.
Συμπληρώστε σωστά τις πληροφορίες του ιατρείου σας (διεύθυνση,τηλέφωνο,email,website,φωτογραφίες δικές σας και του ιατρείου σας.)
Προσκαλέστε τους φίλους σας,να σας κάνουν λάικ και ενημερώστε τους με αναρτήσεις για τις υπηρεσίες που παρέχονται στο ιατρείο σας, γράψτε άρθρα και παραπέμψτε το κοινό να μπει στην ιστοσελίδα σας.
Τα δύο παραπάνω εργαλεία ανεβάζουν επιπέδο στο Μάρκετινγκ Ιατρείου και σε συνδυασμό δίνουν μια σίγουρη ώθηση στην επισκεψιμότητα του ιατρείου σας!
Ο Μιχάλης Μπότας Βραβευμένος Digital Marketing Specialist και Καθηγητής, ειδικός στο SEO (Search engine optimization), υπογράφει ενα απο τα μεγαλύτερα πορτφόλια ιατρών στην Πρώτη Σελίδα της Google και είναι στην διάθεση σας για τυχόν απορίες σας, στο Ιατρικό Μάρκετινγκ.