Ειδικός στο SEO: Κριτήρια και κόστος συνεργασίας με μια Εταιρεία SEO

ειδικός στο seo

Ειδικός στο SEO μπορεί να θεωρηθεί μονο ενας ένας επαγγελματίας, ή μια εταιρεία SEO που βρίσκεται στην πρώτη σελίδα, όχι σε μία, αλλά σε πολλές ποιοτικές αναζητήσεις.

Το SEO (Search engine optimization) είναι κάτι περισσότερο από κοινή λογική, οταν θέλετε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, πρέπει να επιλέξετε εναν ειδικό στο seo, ή ενα Digital Marketing Agency που θα βρείτε στην στην πρώτη σελίδα, ‘οσο πιo ψηλά, τόσο καλύτερη θα είναι η επιλογή.

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα δικηγορικό γραφείο. θέλουμε δηλαδή να κάνουμε seo για δικηγόρους. Η αναζήτησή που πρέπει να πραγματοποιήσουμε είναι μάρκετινγκ δικηγορικού γραφείου, ή δικηγορικό μάρκετινγκ. Αυτός που θα βγει πρώτος στην αναζήτησή, είναι αδιαμφισβήτητα η καλύτερη επιλογή, όχι μόνο ως Ειδικός στο SEO, αλλά και για όλα τα κομμάτια του παζλ στο μάρκετινγκ της επιχείρισής σας.

Τα παραπάνω μας δείχνουν τα κριτήρια που πρέπει να πληροί ενας ειδικoς SEO.

SEO Κόστος

Το κόστος του SEO πρέπει να είναι εφάμιλλο με την δουλειά μας.

Η διαδικασία είναι η εξής, έχουμε για παράδειγμα ένα ιατρείο και η ειδικότητα μας είναι παθολόγος, θέλουμε δηλαδή να κάνουμε seo για γιατρούς,  αν θέλουμε να εμπιστευτούμε έναν ειδικό στο σεο, ή μια εταιρεία SEO, που όπως αναφέρεται και πριν έχουμε βρει ψηλά στις αναζητήσεις, στο παράδειγμα μας θα πρέπει να τον/την βρούμε στο Ιατρικό Μάρκετινγκ , ή στο μάρκετινγκ ιατρείου.

Αφού βρούμε λοιπόν τον ειδικό, το seo κόστος πρέπει να κυμανθεί ανάλογα με τις αναζητήσεις που θα του ζητήσουμε. Αν του ζητήσουμε την αναζήτησή παθολόγος ή σε local επίπεδο πχ παθολόγος Γλυφάδα, τότε η υπηρεσία που θα πρέπει να μας προσφέρει έχει μεγάλο ανταγωνισμό, άρα και μεγάλο βαθμό δυσκολίας, όποτε θα είναι ακριβότερη από ότι αν του ζητούσαμε παθολόγος ειδικός για μεταβολικό σύνδρομο, που έχει λιγότερες αναζητήσεις, άρα και μικρότερο ανταγωνισμό.

Το seo κόστος λοιπόν ορίζεται κατά βάση από τον βαθμό δυσκολίας και το πόσα χρήματα θα φέρει πίσω στον επιχειρηματία η καλή κατάταξη που μπορεί να του φέρει ένας ειδικός στο σεο ή μια εταιρεία ΣΕΟ.

Ο Μιχάλης Μποτας είναι καθηγητής Digital marketing και ειδικός στο seo, αρθρογραφεί για τις τεχνικές SEO (Search engine optimization) από το 2012, υπογράφοντας ενα απο τα μεγαλύτερα πορτφόλια στην Πρώτη Σελίδα της Google.

https://www.digitalspecialist.gr/pos-tha-vgo-stin-proti-selida-google/